الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

زوجتى الصالحه

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

لسه هدخل الأوضة لاقيتها بتكلم صاحبتها في الموبايل وبتعيط.. وتقريبا صاحبتها قالتلها تتطلق فردت عليها وقالت 
انا ممكن أطلق بسهولة وهيجيب واحدة لإبنه بس صدقيني الواحدة دي مش هتحبه قدي ولا هتحب ابني ومجرد ما تخلف هتضيعه وهيرجع يندم ندم عمره ويتحايل عشان نرجع بس وقتها انا اللي هرفضه لإن صفاتي اللي بيكرهها دي هي اللي هتدخله الجنة لبسي الواسع ده هو اللي هيكتبه عند ربنا غيور على أهله فيدخل الجنة انا عاوزة أستحمل لحد ما رصيده وحبه يخلص من قلبي عشان لما أطلق أعرف أحب الشخص الصح اللي هختاره بعد ما أسيبه 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
حسيت بغصة في قلبي مين ده اللي ياخدها مني 
وياترى هيشوفها حلوة ويقدرها لاقيت قلبي بيقولي ما هي حلوة فعلا وعملة نادرة في الزمن ده مليون واحدة هتلاقيها بتتكلم انجليزي وعلى الموضة بس مفيش واحدة متمسكة بدينها زي دي! 
معقول انا ممكن أخسر الجوهرة دي! 
وكنت بكلم عليها ستات كمان وشايفهم أحسن منها.. تخيلت إنها طلبت الطلاق قلبي اتقسم نصين حسيت بخلايا سړطانية بتغلي جواه وكأني عاوز أجري أشدها لحضني تسكن فيه طول عمرها. 
هو ليه مقدرتهاش لما احترمتني لما ربت ابني على دين ربنا اللي خلقني للدنيا.. طيب ما هو شاطر في كل حاجة لازم يعني يبقى مايع وبيتكلم زي الأجانب!
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
فوقت من شرودي على كلامها وكانت بترد على صاحبتها رد غريب جدا وتقريبا كدا كانت بتقولها إن في واحد بيحبها من زمان وعاوزها وبيتمناها لحد دلوقتي ليه متتطلقش وتتجوزه على الأقل هيقدرها.. ردت مراتي وقالت 
انا ممكن أفكر في كلامك ده بعد الطلاق لكن طول ما هو لسه زوجي يبقى تفكيري يكون فيه هو بس عشان الست اللي
 

انت في الصفحة 1 من صفحتين